ΠΙΤΤΑΚΟΥ 11,Καλαμαριά , Θεσσαλονίκη ‎ | Τηλ: 2315 52 69 80 | Κιν: 6973 48 12 72

6 χρήσιμες διατροφικές συμβουλές

6  χρήσιμες διατροφικές συμβουλές

Αν ακολουθείτε κάποιο πρόγραμμα διαίτης ή απλά σας απασχολεί η διατήρηση του βάρους σας οι παρακάτω διατροφικοί κανόνες θα σας βοηθήσουν σίγουρα .

  • Τρώτε αργά .

Το να τρώμε γρήγορα, σχεδόν εγγυάται ότι θα τρώμε και περισσότερο.

Όταν  τρώμε αργά -αφιερώνοντας τουλάχιστον 20 λεπτά για ένα γεύμα- μπορούμε να νιώσουμε την αλλαγή από «πεινασμένοι» σε «χορτάτοι», πολύ πιο εύκολα. Και αυτό επειδή για να αντιληφθεί ο εγκέφαλος ότι έχουμε χορτάσει  , πρέπει να περάσουν περίπου 20 λεπτά, ώστε να ανέβει το επίπεδο σακχάρου στο αίμα.

 

  • Πίνετε αρκετό νερό .

Η αφυδάτωση παρερμηνεύεται πολλές φορές ως πείνα. Οι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι το σώμα τους ζητά περισσότερο νερό και ερμηνεύουν το αίσθημα αυτό ως πείνα. Η αφυδάτωση συνοδεύεται με χαμηλά επίπεδα ενέργειας και χαμηλό μεταβολικό ρυθμό. Αυτός ο συνδυασμός έχει ως αποτέλεσμα τη σταδιακή αύξηση του σωματικού βάρους.

  • Χρησιμοποιείτε μικρά πιάτα .

Το μέγεθος του πιάτου και των σκευών δίνει στον εγκέφαλο ερεθίσματα  σχετικά με το πόσο πρέπει να φάτε και ένα μεγαλύτερο πιάτο σημαίνει περισσότερη τροφή .

 

  • Περιμένετε πριν υποκύψετε στην λιγούρα .

Προσπαθήστε να καθυστερήσετε την επιθυμία για παρασπονδία. Όταν σας έρθει, κάντε κάτι άλλο για 5-10 λεπτά και στη συνέχεια δείτε αν θέλετε ακόμα να φάτε. Είναι πιθανόν η επιθυμία να έχει υποχωρήσει, τουλάχιστον για λίγο.

 

  • Αποφεύγετε να τρώτε με ανοιχτή τηλεόραση .

Το να βλέπουμε τηλεόραση ενώ τρώμε μας αποσπά την προσοχή  και «καταστρέφει» την αντίληψη που έχουμε για τη γεύση. Η αντίληψη της γεύσης εξασθενεί όταν το μυαλό είναι αλλού απασχολημένο ενώ αυξάνονται και οι ποσότητες τροφής που καταναλώνουμε.

 

  • Ενδώστε σε πειρασμούς , αλλά εκτός σπιτιού .

Αν νιώσετε την ανάγκη να βγείτε από το πρόγραμμα, πηγαίνετε μέχρι το καφέ που σερβίρει το αγαπημένο σας γλυκό , ή οργανώστε μία έξοδο για φαγητό με φίλους. Προσπαθήστε  να μην αγοράζετε γλυκά ή άλλα παχυντικά σνακ για το σπίτι ,  αντικαταστήστε τα με φρούτα εποχής  και περιορίστε τις προαναφερθείσες εξόδους σε μία την εβδομάδα.

 

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *